• 2103216550
Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων με τον Γ.Γ της ΕΕΠΑΑ στις 2 Απριλίου

Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων με τον Γ.Γ της ΕΕΠΑΑ στις 2 Απριλίου

Την Παρασκευή 2 Απριλίου 2021, την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Γενικού Γραμματέα της Ε.Ε.Π.Α.Α κ. Θωμά Καπέλου και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττας Μακρή. 

Στο προσωπικό της προφίλ στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, η Υφυπουργός αναφέρθηκε στην συνάντηση με την παρακάτω δημοσίευση:

''Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ζέττα Μ. Μακρή συναντήθηκε με τoν Γραμματέα του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων, κ. Θωμά Καπέλο, την Παρασκευή 2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό.

Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα, έγινε ενδελεχής αναφορά στα θέματα, που αφορούν στην εκπαίδευση των μαθητών και των νέων με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού και στην προαγωγή της ισότιμης πρόσβασής τους σε μία ποιοτική, συμπεριληπτική εκπαίδευση.
Ο κ. Καπέλος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη για την υποστήριξη των μαθητών με αυτισμό και των οικογενειών τους, την ένταξη και ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία και στην αγορά εργασίας, στη διά βίου εκπαίδευση και μάθηση.
Η Υφυπουργός κ. Μακρή σημείωσε ότι η ημέρα έχει ιδιαίτερο συμβολισμό και σημασία, καθώς στρέφει την προσοχή μας στη δικαιωματική διάσταση της συμμετοχής τους σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας ως μέλη μιας ανοιχτής και χωρίς εμπόδια δημοκρατικής κοινωνίας. Επισήμανε, επίσης, ότι η εκπαίδευση των παιδιών που εντάσσονται στο φάσμα του αυτισμού είναι μια συνεχής και δυναμική διαδικασία και απαιτεί συνδυασμένη προσπάθεια όλων των ειδικών, εκπαιδευτικών και επιστημόνων καθώς και ενεργό συμμετοχικό ρόλο της οικογένειας αλλά και προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
Τέλος, διαβεβαίωσε τον κο Καπέλο ότι όλα τα παραπάνω θέματα αποτελούν ζητήματα απόλυτης προτεραιότητας για το Υπουργείο Παιδείας, με στόχο τη διαρκή βελτίωση των δράσεων και των πολιτικών στον χώρο της ενταξιακής- συμπεριληπτικής εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, που θα ανταποκρίνονται στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών.''

 

 
 

Εκτύπωση