• 2103216550

Η ιστιοπλοΐα ως εναλλακτική απασχόληση για παιδιά και νέους με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

banner

 

Το KMOΠ - Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων - Παράρτημα Θεσσαλονίκης σας προσκαλούν στην ανοικτή ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνουν με θέμα «Η ιστιοπλοΐα ως εναλλακτική απασχόληση για παιδιά και νέους με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 10:30 π.μ. – 12:30 μ.μ., στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Νεάπολης (Ελευθερίου Βενιζέλου 125, Νεάπολη, 567 28, Θεσσαλονίκη).

Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται τόσο για τους νέους και τα παιδιά με ΔΑΦ μέσα από την ενασχόλησή τους με την ιστιοπλοΐα, όσο και για τους Ναυτικούς Ομίλους και τους εκπαιδευτές ιστιοπλοΐας στην Ελλάδα.

Στη συζήτηση θα παρουσιαστούν πρακτικά παραδείγματα, στρατηγικές και υπάρχουσες ευκαιρίες για την ενασχόληση των παιδιών και νέων με ΔΑΦ με το άθλημα.


 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Χαιρετισμοί

Κατερίνα Σούρδα, Υπεύθυνη Γραφείου Θεσσαλονίκης, ΚΜΟΠ - Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας

Παύλος Χουζανάς, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων - Παράρτημα Θεσσαλονίκης

SailAway with us! Το πρόγραμμα για την προώθηση της ιστιοπλοΐας σε παιδιά και νέους με ΔΑΦ

Σαββούλα Οικονόμου, Συντονίστρια Τμήματος Προαγωγής Υγείας και Ευεξίας, ΚΜΟΠ - Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας

Τα οφέλη του αθλητισμού για παιδιά και νέους με ΔΑΦ

Γιώργος Μαθάς, Ομοσπονδιακός Προπονητής Ανάπτυξης στην Κολύμβηση  

Ιστιοπλοΐα για παιδιά και νέους με ΔΑΦ: Από τη θεωρία στην πράξη

Κωνσταντίνος Ασβεστάρης, Συντονιστής Αθλήματος Ιστιοπλοΐας, Special Olympics Hellas

 

Τη συζήτηση θα συντονίσει εκ μέρους του ΚΜΟΠ η Κατερίνα Σούρδα, Υπεύθυνη Γραφείου Θεσσαλονίκης.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Εγγραφείτε στην εκδήλωση εδώ: https://forms.gle/zwh65soCNfHKeZ6d7

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με την εκδήλωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο / και τηλεφωνικά στο 210 3637547.

 

 


Print